072-330-2835
30 אפר 2023

תחילת שיווק של מוצר חדש

 

אחרי שעבדתם קשה ימים ולילות בפיתוח ועיצוב המוצר שלכם הגיע הרגע ואתם מתכוננים להשקת המוצר! מלבש הריגוש שנלווה למאורע, קיים אצלכם בטח גם לחץ רב לגבי תהליך השיווק שלו. אז מאיפה מתחילים? ואיך עושים את זה? באנו לעשות לכם סדר בדברים ולהסביר מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל לשווק מוצר חדש. 

 

בניית תוכנית שיווקית

אז מאיפה בכלל אפשר להתחיל לבנות תוכנית שיווקית למוצר חדש? לאנשים שלא מתעסקים בשיווק זה נשמע ממש כמו משימה בלתי אפשרית – אך ברגע שתעזרו באנשים שזהו המקצוע שלהם תבינו כי זה לא חייב להיות מורכב כמו שחשבתם! 

ברגע שיהיה לכם ליווי לתהליך, אתם תוכלו לראות תוצאות הרבה יותר טובות תוך השקעת זמן מינימלית מצידכם. 

 

תהליך מיתוג

מונח שאתם צריכים להכיר בתהליך השיווק של המוצר הוא מיתוג. עליכם ליצור למוצר "אופי" משלו, אפיון המוצר ייחד אותו מבין המוצרים האחרים בשוק ומשהו שיהיה מזוהה איתו. ברגע שאתם ממתגים את המוצר שלכם יהיה לכם הרבה יותר קל לפרסם אותו, ויחד עם הפרסום יבואו גם הלקוחות. 

תהליך המיתוג הוא תהליך שאורך זמן והוא דורש המון השקעה. בין היתר במהלך תהליך המיתוג תצטרכו לאפיין את קהל היעד אשר אתם מכוונים אליו, את התפוצה שהמוצר צפוי להיות בה ועוד. 

תהליך המיתוג הוא תהליך שמבוצע בצורה נהדרת על ידי אנשים שמתמחים בתחום השיווק, ולכן העבודה עמם היא קריטים כבר מהשלב הזה. אנשי פרסום ושיווק ידעו למקד אתכם ולהסביר מה רלוונטי ומה פחות, מה מושך את עין הציבור ומה גורם לסלידה. 

תנצלו את הידע ואת הניסיון של אנשים אלו ועבדו עמם על תהליך מיתוג איכותי שיניב לכם תוצאות.

 

קידום המכירות של המוצר

לאחר שלב המיתוג הארוך אתם בטח תרצו להפיץ את המוצר ולמכור אותו בשוק. גם פה יש חשיבות גדולה לפן השיווקי, ואתם תצטרכו להבין איפה, מתי ואיך לפרסם את המוצר שלכם. השאלה הזו היא שאלה שמעסיקה אנשים רבים, ואין תשובה אחת נכונה. ברגע שאתם מבצעים את שלב המיתוג כמו שצריך, אתם כבר תבינו פחות או יותר את קהל היעד שלכם ומה מדבר אליו יותר ופחות. על פי זה תוכלו לבנות את הליכי הפרסום שלכם, ולקדם את המוצר במגוון פלטפורמות. 

 

השקות מיוחדות ויחסי ציבור

עוד היבט בו עובדים על מנת לפרסם מוצר חדש הוא דרך אירועים מיוחדים או פרסומים של ידוענים. יחסי ציבור הם חלק קריטי בפרסום המוצר שלכם, ולכן אתם תרצו לקשר אותו עם אנשים רלוונטיים שמדברים אל קהל היעד שלכם. הזמנת מפורסמים להשקות של המוצר יכולה לעזור לכם לגרום לו לצבור תאוצה שכן היא מכניסה אותו גם לתודעת העוקבים והמעריצים של אותו אדם. אתם צריכים לשאוף שהמוצר שלכם יקבל ביקורת כמה שיותר חיובית על מנת שהוא יעורר עניין אצל אנשים רבים. 

 

בקרת איכות 

אין הליך שיווקי שלא כולל בתוכו בקרת איכות. חשוב לנו להבין מה עשינו לא נכון ואיפה יש לנו מקום לשיפור. בכל שלב צריך לעצור ולנתח את המצב, לראות מה קורה בשוק והאם אנחנו עומדים ביעדים שלנו. קחו בחשבון שדברים לא תמיד עובדים על הפעם הראשונה ויכול להיות שגם הזמן משחק תפקיד בהצלחת השיווק של המוצר. קחו בחשבון את כל הליקויים ששמתם לב אליהם לאורך התהליך ונסו ללמוד מהטעויות שלכם על מנת להגיע ליעדים שהצבתם לעצמכם מראש. כמובן שגם בתהליך זה תוכלו להיעזר באנשים מתחום הפרסום, שמכירים את ההליכים ויודעים כיצד להגיע ליעד הסופי.

למידע ופרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר >>



director
אבישי כהן
מנכ”ל ומייסד של Magoz
שתף מאמר:
תוכן עניינים
יש לכם רעיון, חזון, מוצר שמחפש פתרון איכותי? בואו להגשים אותו איתנו:

    שם מלא *

    טלפון *

    דוא”ל *

    נושא פנייה *

    דברו איתנו
    banner
    update
    Open chat
    צריך עזרה?
    היי,
    אני אבישי מייסד מגוז, לצ'אט ישיר מולי לחצו
    דילוג לתוכן